onsdag 7 december 2011

Pappskallar


FIXA!!!!!
Det märks att ekonomin har fått sig en rejäl knäck av min sjukskrivning. Hade lagt upp två linor för att fira att frun kommit hem, men jag hade ingen sedel att rulla ihop. Fick bli hög på livet som vanligt.
Jag tänker inte hymla. Vi betalar 11 200:-/mån för våran sprillans nya lägenhet. Jag är en kalsong och bar överkroppskille. Nu Dansar pingviner på vårat bord. Isbjörnen blockerar hallen, Måns är lack och har istappar på morrhåren, Missy har flyttat och jag söker på internet efter skooteroverall. Fixa, fixa nu. Arg som fan, ja eller jag menar arg på mitt timida sätt. Nu kan jag inte skriva mer för jag måste värma fingrarna i micron.






Jag mår skumt. Så där odefinierbart. Har haft stickningar i ansiktet hela förmiddagen. Sen gungar det så där ohärligt när jag rör huvudet för snabbt, och nu kom huvudvärken. Vad händer? hjärtat? njurarna? skörbjugg? Kanske organ som stängt ner på grund av kylan. Hoppas det bara är min diet som spökar.
Igår rasade min värld samman. Tippade och allt såg så där Highlanderfint ut. Milan ledde med 0-2 med tio minuter kvar. B.Dortmund ledde med 2-1 med fem minuter kvar. Jag hade redan gjort det förbjudna. Planen låg klar vad jag skulle göra för pengarna. Milan släpper in 2 mål sista tio mot ett lag som heter så vackert som Viktoria Plzen och Dortmund lyckades med konststycket att släppa in två mål sista fem. Jävla pappskallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar