torsdag 29 december 2011

Julklapp

Sitter perfekt där nedanför hakorna
Precis som Karl-Oskar och Kristina emigrerade min klasskompis till Amerikat. Hon kanske tänkte som Kristina att nu tyar jag inte längre. Hur som helst så kom det en julklapp från Washington att hämta ut. Måste säga att jag blev förträffligt glad när jag öppnade. Genom bloggen har min vän förstått att jag är lite så där "lagom" biten av fotboll. So this is what i got, and if I may say, I look great in it. Thanks a bunch Lotta, this time you rock for sure.












Är i startgroparna för att dra med dotter på köpcentrat. Naglar står på schemat. Vi nöjer oss denna gång med att dotter får fixat och förlängt. Det tar ett par timmar har jag blivit införstådd i. Hur svårt kan det va? Tvåkomponentslim, 10 plastbitar. Städa ditt rum som betalning och jag fixar naglarna på en kvart. På tal om skönhetsvård, jag har sen tonåren haft små "bulor" "kuddar"  "knölar" eller, ja små horn i pannan. Dom små rackarna har blivit lite mer framträdande nu när jag gått ner i vikt en del. I och med att jag väntat rätt länge så hoppas jag att ni inte dömer mig som fåfäng, men jag har lyssnat runt på lite olika ställen om det går att få bort dem. Koldioxidlaser is the shit, verkar det som. Betalt vill dom ha också, per horn. fem till antalet är dom, 25 % är vad jag jobbar. Tuff ekvation det där. Kanske funkar med osthyvel?

1 kommentar: