söndag 4 december 2011

Önskelistan

Gör en önskelista!


Upppmaningen från fru till son är både knepig och självklar. Men jag vet inte vad jag vill ha. Låt fantasin flöda, låt säga att det inte finns gränser. Jag tycker det blev en charmigt, fantastisk önskelista. Förklaras bör att son är snart 20 år och har körkort, därav vissa önskningar.







OK, Finns inga gränser för mig heller? Får jag önska mig precis vad jag vill? Jag söker inom mig, jag hittar de saker jag tidigare sett som ouppnåeliga. Here it goes.






Jagslipperbliettfetto.org

Det går inte fort, men ändock neråt igen. Sinnessjukt svårt att motivera sig när kosten är i mitt tycke så begränsad. Ägg, kött, fågel, fisk låter varierande, men när man inte får ha potatis (pommes, klyftor) pasta, ris och inte heller bröd av något slag, blir det stelt, krystat och tråkigt. Lunchen i dag bestod av köttbullar, leverpastej, 1 kokt ägg och en halv gul paprika. Låter inte så dumt, men jag skulle kunna döda för en skiva Pågens limpa. Det jag med bestämdhet upptäckt som felande länk i varför jag inte rasar i vikt är för att jag inte äter alla måltider. Det är förutsättningen för att GI ska funka. Frucke-mellanmål-lunch-mellanmål.middag. Detta måste följas annars står man visst å stampar


Målvikt 2012-02-15  80 kg

( 96,4 KG   106 cm    vecka 44 )
( 94,8 KG   103,5 cm vecka 45 )
( 93,8 KG   101,5 cm vecka 46 )
( 94,0 KG   100 cm    vecka 47)

92,7 KG  100 cm  vecka 48




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar