tisdag 26 juni 2012

Drugs



Jaha Highlander, vad ska du gnälla på idag då? Förstår du hur bra du har det egentligen? Skiter jag i, mår man inte bra så blir det gärna lite gnälligt. Fast det börjar kännas som jag inte behöver spy galla idag. Jag har tryckt en pizza och två morfintabletter. Börjar tappa känseln i tungan och dräglar nog snart som en Sankt bernhardshund. Börja känna mig lite som jag är i ett flow. Kommer förhoppningsvis sova utan smärtor iallafall. Imorgon ska jag ringa ortopeden och kolla varför det gör ont som satan. Kanske använde papermache som fixering vid operationen? Kastar mig mellan ämnena. Lönen är kommen, skall försöka mig på lite spel på nätet igen. Kanske oturen är puts väck. Jag meddelar imorgon vad vinsten blev. Säger som Niklas Wahlgren på lugna favoriter (ryser) Ta hand om varandra, puss & kram på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar