lördag 23 juni 2012

Mr flasher



Mår alla dåligt idag? Kan det va så att till och med Kungen är bakis en sån här dag? Varför dricker vi när vi mår så fantastiskt uselt dagen efter. Man vill någon gång i månaden gå hand i hand med farbror Ågren? Jag har skrivit det förut att jag inte dricker längre. Farbror Ågren har klättrat på mig tillräckligt. Jag har också skrivit förut om att jag får ångest när andra har ångest och det räcker ju. Mini Highlander har ångesten sittandes mitt i ansiktet idag och jag har olust/fantomsmärtor. Efter att kämpat i c:a 15 år med att hitta min gräns (OBS inte alkis, bara festyrligt dyngrak) insåg jag att det var dags att lämna in medlemsskapet på systembolaget, jag var ett hopplöst fall. Nånting mer olustigt med Midsommarnatten? Ja, att fru fick "äran" att se en blottande farbror. Byxorna föll och där stod han och såg mäkta stolt ut. Undrar om han känner ågren i dag? Kanske känner sig fullkomlig och vacker, vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar