torsdag 28 juni 2012

Skengravid

Va matchen bra igår? Tycker 20:45 är sjukt sent. Spaniens spel är så tråkigt så katterna tappar morrhåren. I kväll blir det ännu tråkigare, ett Italien som kommer packa ihop sig i eget straffområde värre än vad pojkarna gör på Mykonos. Ska bli roligare när OS börjar. Damernas kula, dressyr lag, finnjolle-segling är några favoriter som jag gärna inte missar. Sitter och väntar på att sonen ska komma hem. Han har genomgått en mindre operation (inte för att jag möblerade om hans ansikte igår när han krockade bilen). Det var nån körtel som skulle tas bort. Känner jag min son rätt och känner jag den manliga homosapien rätt så kommer detta utnyttjas fullt ut. Ååååå vad ont jag har, mamma kan du hämta.....oj oj oj vad jag blev yr, pappa kan du möjligtvis......Jag har en tendens att bli sympatisjuk, har alltid varit så, kanske sker nu. När gravid fru hade foglossningar fick jag skägglossning. När förlöst fru hade mjölkstockning blev jag förstoppad. När fru bröt armarna knäckte jag min ekonomi. Nä, nog tramsat. 2 morfintabletter en dusch sen in i den oftast allt för skruvade drömvärlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar