måndag 25 juni 2012

I don´t like mondays



Jag är tom. Jag är tömd. Klackarna i taket kommer aldrig åter. Busen från företagsledningen kommer slag i slag. "Nej usch vad tråkigt det är. Vad ska vi hitta på härnäst? Jag vet, skulle vi inte kunna prova......." Sen kan man ju tycka att dagar som denna när det fullkomligt vräker ner och stormarna yr borde vara tjänstefria. Det regnade uppifrån, från sidan och underifrån. Jag ansträngde mig till det yttersta men kunde bara inte le. Funderade ett tag på att slinta med sekatören men bestämde mig för att hålla ut. Att Hammarby verkar gå mot en lika "glimrande" säsong som förra året spär på festkänslan. Jag orkar inte ens bli arg, jag blir blasé. Ryggen är ok, om jag står blickstilla med rak hållning och inte rör mig. Helt ärligt så måste nånting upplyftande träffa mig i nyllet snart (nä, inte en lyftkran) jag håller på att dö av leda.

Fru säger det beror på att jag inte har min fotboll i år. Att jag behöver vara i händelsernas centrum, be the man. Kanske är det så vad vet jag. Nä nu ska jag in i duschen och vaxa bröstet, tjingeling.

Ps. Danne jag misstänker att du varit inne i dag för det har katjingat in 6 kronor idag.

I wanna be a billionaire so fricking bad
buy all of the things I never had
uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
smiling next to Oprah and the Queen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar