fredag 14 oktober 2011

Looser






Det finns ju faktiskt olika nivåer på att ha det jobbigt. Har tråkigt nog lite ont i halsen idag, Hammarby vek ner sig än en gång, har inte vunnit några pengar på ett par dagar och jag åt nog alldeles för mycket tårta igår känns det som. Men som sagt....det kunde varit jobbigare, jag avundas inte the great one, Hakan Jayhalt. Mannen har givit strålkastarljuset ett ansikte. Tungt att kliva ut ur lägenheten vid 07:30 och mötas av kamerablixtar och mediadrevets lugna frågor, när man nog gärna legat kvar i fosterställning och gråtit en skvätt. Bit ihop Hakan, efter regn kommer sol.








Svensk mästare i försäljning fick samtal från en som vill köpa högtalarna from hell. Ska verkligen försöka stå på mig gällande priset, går säkert vägen....not. Ser ut som att det blir blir en roadtrip ikväll. Köpa drömbordet står på agendan. Håller på som bäst att rodda med större bil, eventuellt släp. Tur att man har goa vänner. Kommer jag pruta? Varför skulle jag börja med det nu när jag aldrig klarat det förr?

Ha! Jag fick det jag ville ha för mina högtalare. Två buskiga herrar var nöjda med det dom såg. Vad var det du skulle ha? "Eftersom jag lagt mig under andra annonser för samma vara vill jag ha det som sagts". Vuxenpoäng?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar