söndag 4 september 2011

Bra kämpat


1 OS guld, 3 VM guld och 1 silver, 3 EM guld. speaks for it self.

Inga medaljer i friidrotts VM, men det var väl ändå ingen överraskning? Tittade på sista hoppet (ha ha ha) Christan Olsson i dag. Han gör det bra efter sina otroligt trasiga år. På Aftonbladet kan man redan se läsarnas skumma kommentarer efter han stått över de två sista hoppen på grund av ryggproblem och hans tidigare trasiga fot gjorde sig påmind. "dags att lägga ner...och skaffa ett jobb" "Bara dåliga ursäkter, han håller inte måttet längre mot toppen that´s it" "Om jag känner att jag blir ca 5min sen till jobbet så kan jag lika gärna skita i att jobba eller,,,,,???"  
Okunniga idioter säger jag, grabben är 30 bast och att chansa på 2 sista hoppen för att kanske nå en 4:e plats och för evigt bli idrottsinvalid känns ju verkligen otroligt korkat. Jag ger kärlek till Christian som inte tävlat i något utomhusmästerskap sedan 2003 och ändå är 6:a i världen. 






Min ländrygg

Själv är jag inte så kaxig i dag. Jättestel i ryggen och känner obehag av såren. Doktorn sa faktiskt att det kommer komma några bakslag och i dag är tydligen ett sådant. Men inte är jag ledsen för det. Allt har gått så otroligt mycket lättare och bättre än jag vågat tro. Tar knappt några värktabletter och är inte så speciellt kinkig. Snarare får älsklingen min hejda mig i min framfart. Tycker dock synd om gumman då jag inte är en rolig lekkamrat just nu. But things will only get better.

Feelgood bilder och bilder på mitt katt experiment







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar