onsdag 14 september 2011

Rikspucko



Länge sen nu men jag Googlade precis på mitt namn. Sist jag gjorde det kom som tredje träff upp: nynazisten + mitt namn. Den träffen låg inte längre på de första sidorna. Nä nu är det som tredje träff: vilket MC-gäng tillhör + mitt namn. Bättre? Jag vill å det starkaste dementera att jag skulle vara nynazist eller Biker. Det är inte heller jag som är kassör i Härnösands teaterförening. Men jag är mer åt teaterhållet om jag måste välja.








I helgen ska vi fika hos det trevliga paret som var vänliga nog att acceptera vårat bud på deras lägenhet. Vi har massor av frågor om både det ena och det andra. Då tycker man kanske att vi skulle frågat dessa frågor innan vi köpte. Ja det kanske vi skulle....men durå? e du så himla smart då?






Riktigt roligt att höra grabbens planer när dom nu skall starta ett ungdomsföretag. Café blir det och namnet säger allt: Bullbröder. Gissar att en närstående till sonen blir bagaren i och med att han "bara" går hemma och skrotar just nu. Lycka till, säger jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar