onsdag 21 september 2011

Enough


Enough, lets work out. Shait vad jag har varit inaktiv. Måste träna och röra på mig för att ryggen ska läka och bli stark. Det har varit alldeles för mycket soffa, dator, tv och playstation. Buhuu vad jag börjar bli tjock, glufs glufs, buhuu vad det är synd of mig, glufs glufs. Nä nu ska det tränas, sen ska jag RULLA ut genom dörren och ta en rejäl promenad. 









Nu pekar allt mot att det var kommunen som dödade pojkarna i Sigtuna. Jag försöker hänga med men nu börjar det bli svårt. Om man som i det här fallet Pappan inte får tag i sin ex-fru och sitt barn på flera veckor, kontaktar man då inte polisen eller myndigheterna? Själv skulle jag nog brutit upp dörren redan efter en vecka. Nu säger han att det är socialens fel att barnen dog? Stora pojken blev sjukskriven i 3 veckor av modern, men när den fjärde veckan gått anmäldes det till myndigheterna att nåt skumt var på gång. Låt mig se, skolan började 15 augusti, plussa på dessa fyra veckor så är vi ju där vi är idag. Varför gjorde inte Pappan något?  Så vansinnigt sorgligt alltihopa. 








Bloggen börjar bli riktigt stor. 33 sidvyer igår. Jag menar det är ju som hela min portuppgång har varit inne. Men jag tycker det är kul att nån vill läsa mitt triviala dravel. Undrar hur många besökare stjärnbloggarna har? Jag menar förebilderna, folkbildarna, dom som skriver om världsfred, fattigdom, ekonomi och politik såsom Kissie, Paow och BlondinBella? But hey, dom e duktiga på det dom nu gör och tjänar duktigt med deg till att svarva, mejsla och förminska/förstora sina kroppar. Jag kanske skulle ha opererat nånting annat än ryggen? Men i och för sig, vem vill vara en copycat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar