tisdag 27 september 2011

The Zone


Magert med intressanta och roliga inlägg på sistone. Inte kommit in i "zonen" riktigt. Funderar mycket på framtiden. Kommer ryggen verkligen bli bra, kommer vi trivas i nya lägenheten, vad kommer vi få för chef, ska jag verkligen fortsätta jobba med det jag gör. Trots många tankar är jag så glad över att mina gamla depressions spöken trängs längre och längre bort. Ytterligare funderingar har jag haft då jag fått erbjudande om en sportchefsroll (tänk om det hade varit på elitnivå så man jobbade heltid med detta, vilken dröm).










Har motionerat 75 minuter i dag. Just nu sitter jag med en tallrik hälsosamt liv framför mig. 1 banan, 1 kiwi, 1 satsumas och en knippe vindruvor. Mycket gott men ryggen är som en betongpelare just nu. 


Kan något luttrad konstatera att Leksand och Hammarby vann i går. Nu hjälpte det inte Hammarby så inåt helvetes mycket då lagen man jagar också vann. Nä laget ligger kvar på kvalplats, alltså kvalplats för att få spela kvar i Superettan. Kanske får åka till exotiska platser som Farsta och Täby.











Volleyboll: Irans och Afghanistans spelare tog vänskapligt den kvinnliga domaren i hand. I Iran är det förbjudet för en man att ta en okänd kvinna i hand. Så hela laget blev tvunget att ge en offentlig ursäkt för sitt ”syndiga” beteende. Jämställt så det förslår.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar