fredag 16 september 2011

Highlander på hög höjd?


Ser att Valsta Syrianska ligger bra till för att få något som heter talangbonus. En bonus som delas ut till de division 1 klubbar som satsar på talanger födda 1990 och senare. Kan väl få vara lite stolt och delge att fyra av dessa pojkar har jag varit med om att fostra i olika utsträckningar. Kanske kan få en slant?







Jag har tråkigt, jag behöver bli bra, jag vill börja jobba igen. Jag tror jag har svaret. Skall försöka lägga fram mitt förslag till försäkringskassan. Lite ortodoxt är det kanske men träning på hög höjd ger fantastiska resultat, (nä jag tänker inte på Valsta eller Hammarbybacken) 3 veckor i Peru tror jag skulle göra underverk. Visualisera bilden när jag forsar fram på Limas gator med mina stavar, bar överkropp och ett par gulligt tajta shorts. Värmen gör gott, höjden gör underverk och vips är jag inte längre en belastning för samhället när jag kommer hem. I går så gick jag en "lång"promenad och i dag har jag jätteont. Detta tillskriver jag kallt väder och låg höjd. Jag tror på det här, läggs det fram på rätt sätt så tror jag dom slantar för detta.








Tänk så mycket tiderna har förändrats. Jag gick upp i morse och förberedde mig för en fantastiskt innehållsrik dag igen. Katterna medvetslösa som vanligt, tyst och tomt in the mansion of Highlanders. Rätt var det är åker dörrar upp till både dotter och sons rum. Sist jag kommer i håg så gick dom i skolan och fredag är fortfarande inte en helgdag! Självstudier!! WTF är självstudier? Den andra vaknade för sent (börjar 12:00) + "dom andra i klassen skulle inte heller gå" + "jag har ont i huvudet." Jag har börjat tappa greppet. Vi får förbereda oss på att försörja många år till.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar